Кернел впевнено руйнує стереотипи щодо неможливості вести ефективний і водночас чесний бізнес в Україні. Пройшовши низку перевірок та підтвердивши статус прозорої компанії, Кернел приєднався до UNIC (Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу) – нової ініціативи для бізнесу, який прагне працювати в рамках максимальної етичності та відповідальності.
Підготовка до цього важливого кроку розпочалася у 2015 році, коли в Кернел був затверджений Корпоративний кодекс і введена Політика регулювання конфлікту інтересів та протидії шахрайству і корупції (КІМК). З 2017 року вживаються заходи щодо посилення комплаєнс-програми, яка у 2018 році була суттєво оновлена і розширена в частині антикорупційних контролів. За такий порівняно короткий період у цьому напрямку вдалося досягнути неабияких зрушень. Про це говорять висновки зовнішніх міжнародних аудиторів, які засвідчують високий рівень впровадження міжнародних комплаєнс-вимог у Компанії.
«Протидія корупції та будь-яким іншим подібним проявам – це тривала системна робота, якій у Кернел приділяється багато часу та уваги. Поява комплаєнс-функції дозволила нам діяти більш ефективно і сприяла посиленню атмосфери довіри і прозорості. Включивши комплаєнс-заходи в операційні процеси, ми не тільки мінімізували ризики, але і впровадили правильну культуру ведення бізнесу для партнерів і контрагентів. Крім того, ми також транслюємо громадськості меседж про підтримку міжнародних і національних антикорупційних ініціатив, створюємо антикорупційну ідеологію, а не тільки технічно слідуємо зовнішнім вимогам», – розповідає Олена Дубовська, Комплаєнс-менеджер Кернел.
Виконання умов вступу до Всеукраїнської мережі доброчесності і комплаєнсу для Кернел не було проблемним, оскільки антикорупційна програма завжди була у фокусі уваги менеджменту Компанії, а прозорий бізнес – тією філософією, якої завжди дотримувались у всіх напрямках роботи. Будучи в числі лідерів аграрної галузі, Кернел не лише показує приклад іншим учасникам ринку, а й бере на себе високу відповідальність трансформувати застарілі корупційні підходи у дієві правила ведення чесної гри.
«Ми цілком поділяємо принципи UNIC і пишаємось тим, що приєдналися до цієї організації. Це – відмінна платформа для просування ідеї відповідального бізнесу та впровадження стандартів доброчесності, задекларованих світовими практиками. Беручи активну участь в діяльності та популяризації принципів Мережі, бізнес отримує низку переваг: поліпшується ділова репутація, зростає конкурентоздатність, покращується якісний рівень відносин з партнерами, підтверджуються високі стандарти підприємницької діяльності. Ми прагнемо бути кращими у своїй справі, тому вступ до UNIC розглядаємо не як данину моді чи звичайну формальність, а як унікальну можливість вдосконалити свою діяльність в рамках добропорядності і чесності», – коментує Олена Дубовська.
Незважаючи на позитивні результати аудиту і тенденцію до зниження кількості зловживань у минулому маркетинговому році, в Кернел продовжують контролювати відносини як всередині Компанії, так і з контрагентами на предмет потенційних корупційних ризиків. Будь-який успіх – у системності.